Ops!

Häromkvällen när vi låg i sängen och tittade på tv så hörde vi hur hundarna voffade till ibland. Sambon pratade om räven och jag hummade med. När jag klev upp för att slå av Tv:n (tur att det var jag som gjorde det!) så tittade jag ut över hundgården. Då ser jag att något rör sej där nere. " Jag tror att det är en hund lös i hundgården". Jag gnuggade ögonen lite och tittade lite till. " Det är en hel DRÖSmed hundar lösa i den stora rastgården!".
Det var bara att kasta på sej kläder, gå ut och släppa in dem i deras rstgård. De var jätteglada alla fyra att de fick gå och lägga  sej. Men de hade hunnit med att flytta på alla skålar. Pinka i några av dem. De hade också hunnit busa sönder en halv halm säck som stor där inne. Men nu var de alltså pömsiga och ville sova. Tur att de trivs hemma nu när snön är djup och hundgårdsnätet inte är huskyhögt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0