Flinga Flinga Flinga

Häromdan när jag skulle lasta hundarna så gjorde Flinga ett av sina berömda "hoppa upp i hunlådan kan jag själv". Hon hoppade när jag skulle lufta upp henne i transportboxen. Det blev fel och hon sparkade bakåt allt hon bara hade när jag hade henne i famnen. vilket resulterade i att jag ramlade baklänges med henne i famnen över sparkcykeln. Flinga hamnade i cykelkorgen.. Tur att jag hade nypt fast hennne.. Men hon har faktiskt tagit det lugnare i lastning efter det. Kan hon tänka efter ändå??
Jag har varit ganska justerad efter det. Men nu är det bra igen:)

Längtar efter ljus. Det var riktigt skönt att få åka ut med hundarna på dagen idag. Att få se skogen. annars är det bara kolsvart. I fredag när jag var ute på eftermiddagen höll gänget på att ta en tjäder som lättade över hundarna. Det var bara ogjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0