Sommar

Nu är den sköna sommar här?´ Mygg,värme och kryp.. Hundarna trivs nog i värmen, ett tag.. Det har tack och lov varit svalt på kvällarna hittils så det har gått bra att cykla med dem och lufta dem lite.. Några av de äldre har tappat farten, men de tycker ju om att fara ut.. Sen så har jag mindre roliga saker att göra: Laga kojor, byta golv i två hundgårdar, bada hundar, laga sparkcyklar mm.mmm. Nog är det roligare att köra hund1 Varje sommar har jag för många hundar och varje viner för få.... Fattar ingenting.. nu väntar jag på att temperaturen ska sjunka nån grad till. Då ska jag ut och cykla med Wiliam och Flinga..Ludentofsarna.. (Är lite irriterad för det går inte att ladda bilder till "min" dator..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0