Vilken dag!!

Idag var det dagens dag! Sol och lagom kallt. Nu har någon klok skoteråkare rätat ut s-kurvan, så nu kommer jag att kunna åka över ån med åtta hundar. Härligt! Vi har mött många skotrar med förare som nickar och hejar, men jag har ingen aning om vem jag ha mött.
Igår följde dottern med. jag körde sex hundar och hon åkte skidor med två. Hon är jätteduktig! I den där s-kurvan höll jag på att krascha både linor och släde. Skotrarna har kört så snävt så det är nästan omöjligt att hålla ned farten eller hålla fast släden och lyfta den. Jag hade tänkt åka dit och avverka lita, men nu behövs det inte då det är en ny nedfart... Fast det kanske inte blir sååå kul om det blir ett snabbare före och håda spår?? Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0